
1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują towar bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Rozsądnie wybierz lokalizację
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje wyjątkowo istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Nieszablonowe pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak odmienna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie oraz jak dać im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, aby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.